BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 30, 2012

:uwais mirza 2 tahun:

assalamualaikum seme +______+
ekceli 25hb yang lepas bersamaan hari sabtu
birthday mirza dan sepatutnya entry nie kuar time tue

tapi apekan daya disebabkan keterlupaan aku
aku terlupa nak buat auto publish
(ni kes makan kepala ikan banyak sangat lah nie)

so harinie aku buat entry nie semula
sorrylah mirza mama lambat buat entry khas untuk kamu


so harinie mama nak ucapkan HAPPY BELATED BIRTHDAY
sekejap je kamu dah DUA TAHUN kan sayang....

 mama doakan semoga mirza menjadi anak yang soleh
dan yang patuh kepada kedua orang tue nya
tak lupa juga mama doakan semoga mirza sentiasa sihat
dilindungi olehNYA dan sentiasa dimurahkan rezeki  
insyaALLAH....aminnnnnn 

* gambar potong kek akan menyusul kemudian lah yeee

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...