BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 8, 2012

:main air d water theme park II:

aku rasa pala aku pulak yang sakit sebab duk menatap gambar
 gambar yang terlampauuuuuuu banyak nih..huhuhu
 okeh cerita PART I bersambung semula hari ini

tangan tak sampai ader hati nak tembak aku

haaa tengok duk mencuba lagi tuee

incik b takleh g mana-mana sebab kene teman mirza main air


 incik b berangan nak p ke sana tapi anak dok nak ikutttt

hahahha terpaksa membawa anak nya sekali

 port aku melepak ala-ala mat saleh celup.

 mirza nak main kat kapal selam yang tak menyelam nie pulak

 merengek nak ikut papa..padahal papa tengah diving tuuu

macam kapal pirates of carribean lak

air cetek sebab untuk budak-budak

tempat washroom yang comell 

kami selesai mandi kul 11 pagiiii lama giler berendam 
balik ke bilik..mandi..siap-siap seme...terus checkout
makan tengahari di pantai teluk kemang pekena coconut shake
dan cendol....(cuaca panas pekena cendol memang sedapppp....)
selesai seme baru kami bertolak balik ke rumah


habisssss jugak cerita percutian aku ke Port Dickson nie
aku tengok macam ramai jee yang berminatttt.
takpe nanti aku buat satu entry kesimpulan yeeee

2 comments:

chempaka said...

seronot!! rs nak pegi pulakkk...haha

mun said...

chem:nanti anak dah besar sikit pegilah..best tau

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...