BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 7, 2012

:aktiviti malam kami di PD:

pukul 8 malam gerak keluar dari resort ngam-ngam 8.30 mlm 
 dah sampai di restoran terapung ikan bakar tanjung agas 

sampai jee sana terus pilih-pilih nak makan ape..
ader macam2 jenis ikan....kerang, lala...
sotong...ketam... dan boleh pilih nak masak ape

 seme segar-segar so pilih je kamu nak makan ape

dah selesai pilih menu..pilih lak nak duduk mana
al-maklumlah awal lagiiii so orang tak ramai plus restoran nie besar

 muka puas hati hehehe

 budak ini kan main jeee kejenyaaa

haaa tengok...nak memanjat pulak...

 budak pantang tengok aisss...

laju jee sedut tau..tahu-tahu dah habis

tadaaaa makanan dah sampaiiii

ikan jenahak sebelah masak 3 rasa
sebelah lagi kami mintak di bakar

lala goreng bercili
sotong goreng kunyit dan sup sayur
ingat nak amik ketam..tapi susah lak nak makan kang

overall sedaplah....paling sedap ikan masak 3 rasa tueee 
dah habis makan tengok orang dah ramaiiiii datang
agaknya diorg nie memang suka makan lewat malam kot hehehe 

 sampai melaka okeh aku mencari makanan heheheee
dekat jeee pon tak sampai setengah jam dari resort aku tue
katanya nak jalan-jalan cari makan ..... 

perut pon dah kenyang....mata pon dah layu maka
kami pon pulang ke resort lepaking dalam bilik sambil layan astro

3 comments:

antalya said...

ni lah tempat yg masok jjcm tu kan. menarik! berbaloi tak? harga makanan masok akal ke melampau cekik darah

mun said...

antalya:owh yeke....tak tahu lah pulak yun...heheheharga oklah..mun mkn malam tue dalam rm56.40 jerp...

aziyana said...

pergh asik jalan je mun..serius jeles..kami ni tiap minggu terperap kt rumah..kalo pegi jauh je balik kg..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...