BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, March 6, 2012

:lengkap tapi tak terjaga:

kami menuju ke pasir panjang....
tujuan nak makan di medan ikan bakar pasir panjang
  tersampai awal kat sana so orang tak ramai lagiiiii 

mirza pantang tengok ais...sedut habissss air tue

tetiba aku ajak incik b tukar tempat 
sebab tetiba jek macam ramai orang depan kedai tue

 
tadaaaaaaa makanan kami tengahari itu 
paling besttt asam pedas ikan pariiii
sotong goreng tepung rangup
sayur kailan ikan masin memang marvelous
sup ayam untuk mirza.....
yang lain2 tue dier bagiiii

ape lagiii tunggu jemput makan ye seme..hehehe
aku dengan incik b makan sampai senak perut
mirza makan sikit jee..sebab sibuk duk main tolak kerusi 
dier tolak kerusi keliling medan nie tau....

dah makan tetiba mirza cakap dier berak
aku ape lagiiii amik towel..sabun ngn pampers
masuk le toilet kat belakang tue....dah buka pampers segala
nak cuci..bukak paip takde air..seme paip takde air
haishhhh terpksalah aku cuci mirza kat paip luar depan surau

dah cuci ingat nak masuk dalam surau bagi pakai pampers
lastnya tengok surau kotor penuh dengan taik cicak..haish lagi sekali
 kemudahan serba lengkap tapi tak dijaga sayang sungguh...

 dah selesai segala seme terus ke resort nak check in bilik 

sebab nak bagi mirza tidooooooo
*gambar incik b jer takde hahahaha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...