BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 21, 2012

:rupanya ko lari ikut kekasih:

ingat tak entry aku yang ini

rupanya-rupanya itu hanyalah lakonan
berlakon di depan adik-adik yang dier kene culik
padahalnya dier nak lari ikut boyfriend...

haishhhh....mengucap panjang aku tau
bodoh tak bodoh budak nie..ko baru 15 tahun
makan pakai seme di tanggung oleh mak bapak ko
sekolah lagi pulak tue tetiba ko ader hati nak berboyfirend
boyfriend takpe lagi..ini nak lariiii pulak dengan boyfriend

heii lah adik ko belaja lah bagi habis dulu 
kalau nak menggatal pon.....sabar jelah kan
mak pak dier duk menangis siang malam kenangkan nasib die
dier pulak boleh syok-syok berkepit dengan boyfriend....
haih dunia...dunia....macam-macam hal lah

*sumber cerita aku amik di sini

2 comments:

nanonano said...

saspen je kan
tp skrg ni still xblk rumah lg
so mcm2 andaian kuar
hrp2 dia blk rumah cpt settlekan segala mslh yg membelenggu tu,

mun said...

nanonano:tue arrr....seme duk risaukan dier...tup-tup dapat tahu dier sendiri larikan diri.....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...