BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, March 24, 2015

:jatuh longkang:


ginilah jadinya kalau terlebih berani
nasib lukanya tak meninggalkan parut

Wednesday, March 18, 2015

:WW:gurls day out:



Tuesday, March 17, 2015

:kesayangan:


dah siap pasang di bilik tengah
mood aku adelah gembira sangatttttt
sebab akhirnya katil ini dipasang secara complete
kalau tak tiang tiangnya hanya terperuk di bawah katil
sian orkk...sebab ini katil kesayangan aku (dah 6 tahun tau)
tapi itu dulu sekarang tidak lagi hohohoho

kalau tengok dari gambar ini banyak xcomplete lagi
bantal takde...kene beli bantal lain
lampu tido kiri n kanan takde
tang lampu nie taktaula nak beli yang lain
atau letak je mana yang ader...
tak decide lagiii 

papepun ai is gembiraaaaaaaaaaa hahahaha

:ngomel kosong:

rasa lama sangat dah tak menjengah kat sini
rindu rasanya nak berblog seperti dulu
tapi apakan daya masa takde
masa yang ader semenya dah dipenuhi 

masa masa begini jelah boleh nak update pun
tapi itupun update yang takde isi
sekadar ngomel ngomel kosong
pastu dah tekan publish huhuhuhu

banyak benar nak cerita tapi takde masa
so tunggulah aku ader masa nanti aku cerita

Wednesday, March 4, 2015

:skincare terbaik:


10 tahun aku menggunakannya
tak pernah mengecewakan aku ..tak pernah

papepun arinie genap 5 tahun berblogging
adakala turun adakala naik mood berblog
harap dapat diteruskan walau mood kadang xmenentu

Friday, February 27, 2015

:riadah pagi:









:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...