BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, March 19, 2012

:sombong :p:

pada suatu petang yang dingin (hujan kat luar tue)
aku duduk di sofa sambil menonton siaran ulangan Raja Lawak akhir

tetiba aku panggil mirza suruh sayang aku sikit
tetiba pulak mirza menjawab tanak
tetiba jugak aku cakap takmo kawan ahhh
tetiba secara spontan mirza cakap aku sombong
 gaya percakapan nya begini "mama sombong"

pahamkah anak kecil itu maksud perkataan sombong?
aku rasa mirza paham kot...sebab aku booo layan je dier
sebab tue dier kata kau sombong hahahhaaha *padan muka*

4 comments:

aziyana said...

hahahah bijaknya...bila mirza nk adik ni mama?
eh mun, jom gi gathering blogger 7/4 ni

mun said...

owh yeke na..hati2 lah ye..jaga mika tue baik2 ..jangan terlepas pandang benda nak jadi sekejap jeeee

NURUL JAMIAN said...

mirza cakap sombong? hehehe mirza dah pandai cakap. gud boy

antalya said...

eh bkn sepatutnya mirza yg sombong ker? sbb dia xnak cium mun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...