BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 18, 2016

:anak anak:

beginilah keadaan nya tiap tiap malam
main main main itu jelah kejenya


time elok berkawan baiklah berdua
time tak elok tue mulalah bergaduh
selalunya yang mulakan dulu si Marissa lah
ape abang main itu yang dier nak
kadang bukan dier nak main sangat pun 
lebih kepada saja nak menyakat abang nya tue
abang pulak tak boleh disakat 
pastu bile masing masing taknak beralah haa mulalah


macam malam tadi habis muka abang di cakar nya
bila aku marah....Marissa buat muka selamba je 
dah muka selamba menjawab pulak tue aisshhhh geram je
kadang tak tahan memang aku rotankan je tangan dier tu
sebab tue ader pepatah mengatakan
sayang anak rotan rotankan hahahaha daaaaaaaa

Friday, May 6, 2016

:sudah 12 minggu:



sesungguhnya kita yang merancang 
Allah jua yang menentukan segalanya........ 

Wednesday, May 4, 2016

:kak chik:


tiap pagi aku nak gerak pergi keje 
tiap kali tuelah dier menangis
adik nak skolah adik nak skolah itu yang di bebelnya
sedih wooooo tengok marissa nanges tiap pagi
sampaikan aku pesan siap siap dah ke mirza
bangun pagi jangan bising bangun senyap2
nanti adik bangun mama sedih nak pergi keje 
bile tengok adik nanges nanges tue
pastu mirza jawab " adik mengada je tue mama"
eh budak nie lain pulak dier jawab tau
serius aku sedih bile tengok marissa menangis tue huhuhu

:sudah MAY:

Hello May
tahun nie tahun yang paling sendu rasanya buat aku
mana tak sendunya setiap bulan 2-3 entry je yang ader
kalau dulu rancak menaip rancak berblog bagai
sekarang bagai di angin lalu jeeee

entahla kan
tengok blogger lain pun sama jeee sendu macam aku
yang aku perasan sharena je yang selalu update
tapi benci nya sebab aku takleh komen hahahaha
tak tahula sebab malas atau sebab takde cite best
atau sebab faktor umur bahahaha

oklah baiiiii takde idea dah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...