BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 23, 2012

:tak sabar:


assalamualaikum seme
hari nie hari jumaat sudah
tak sabar rasa nak pergi bercuti esok (3d2n)
 kat mana?adelah nanti aku balik bercuti aku bagitau eh
takdelah jauh sangat...dekat-dekat je pun janji bercuti hehe

*harap maaf gambar xder kaitan dengan entry ini yeee

8 comments:

nanonano said...

cantiknye bilik
ingt xsbr nk deco2 blk jd cmni esok :p

antalya said...

wahh sakan yer.asyik bercuti je korang ni.syoknya.part cuti2 ni yg jeles ni uhuuuu.
anyway, cantik wall bilik tu.tenang jer

mun said...

nanonano:hahhaa..memang nak sangat deco cmnie na..tp rumah mun rumah sewa je..malas...kalau takat deco sikit2 tue takpe lagi kot

mun said...

antalya:hah yun leh le amik idea nie buat kat rumah sendiri

aziyana said...

sejuknya mata tgk deco ni..i like..tp dh tetapkn nk kaler purple utk master...
cuti aje ye mun

mun said...

aziyana:haah kan mun pon suka..eh kaler purple..bukan fav kaler yana ke???alaaa dekat je pun cutinya

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

ADA KAITAN LAA SIS.. PIC TU TANDA PSTTT MALAM BERCUTI ATAS KATIL AHAHAHAHAAAA...

mun said...

mya:uiks semacam jeeee tue hahahaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...