BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 2, 2012

:mandi-manda di Pantai Blue Lagoon PD:

sampai di Pantai Blue Lagoon pukul 10 pagi

 oklah kan lagipun time tue tak panas sangat pon
matahari ader tapi tak terasa panas lagiiiii

kedai cenderamata

pagi tue satu je kedai makan buka

masa mandi lauttttt...laki aku dengan mirza jerp

aku malas nak turun laut..melekit melekat kang..hehehe
mandi sekejap je sebab mirza dah mengigil kesejukan hihihi

muka macam tak puas hati jek mirza

muka geli takmo main pasir

tengok kaki mira...hahha geli kene pasir

puas aku pujuk baru nak main tau

muka berkerut geli main pasir

mintak pakai sandal sebab kaki geli kene pasir

incik b tengah ajar anak dier cara2 main pasir

mengadu pasir melekat kat tangan

muka tension hahaha

tetiba bertukar mood jadi happy *peliks*

hahaha papa jahat menyakat anak...

nangis jap mirza sudahnya aku pulak nak kene pujuk
lebih kurang pukul 11.30 pagi kami dah bersiap-siap
sebab nak pegi cari makan kat tempat makan besttttt

*entah berapa kali perkataan GELI tue keluar

6 comments:

sharEna said...

perkataan geli n pasir diulang byk kali hehehehe

tmpt mkn bessstttt???

nanonano said...

comeynye pelampung mirza, hehe

mun said...

sharena:hahaha tahu takpe.....

aziyana said...

hahaha comey je aksi geli tuh

mun said...

nanonano:lama dah kot beli pelampung tue...cuma jarang guna....

mun said...

aziyana:beselah budak jarang kuar...kuar mcm tue jadiknya..serba-serbi geli

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...