BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 30, 2012

:banyak tue je increment:

rabu baru-baru nie aku dapat surat increment
walaupun naik tak banyak  tapi aku tetap bersyukur
sekurang-kurangnya naik jugak gaji dari tak naik langsung

dan aku tak paham ader sesetengah pihak 
yang mana tak reti bersyukur kot aku rasalah
sebab lepas dapat je surat tue duk mengomen negatifff jeee
 walaweiiii....nampak sangat ko tak bersyukur dengan pemberianNYA

hurmmm....bagi aku lah kan itu rezeki masing-masing
mungkin kali nie bukan rezeki kite untuk naik banyak...tapi
insyaALLAH Tuhan akan beri kite rezeki ikut jalan lain pulak..... 
papepon kite kene yakin dan percaya padaNYA..... 

5 comments:

nanonano said...

bersyukur semoga dimurahkan lg rezeki kite yek, :)

sharEna said...

biasalah tu mun....manusia susah nk puas

mun said...

sharena:haah lah ena..dapat banyak pon bercakap..dapat sikit lagilah kuat bercakapnya

Kancilbiru said...

sikit ke banyak ke...semua rezeki yang dah tetapkan...wajib bersyukur...

insya Allah, Tuhan akan bagi lebih lagi.

mun said...

kancilbiru:haah betul saya setuju....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...