BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, January 26, 2012

:jumpa ally & farah lee @ mesra mall terengganu:

esoknya pulak aku pegi jalan ke mesra mall pulak
memang niat dah awal-awal nak pegi sana..hehehe
suka aku pegi mesra mall sebab barangnya banyak gilosh


tapi takde lah shopping sakan sangat...beringat-ingat sikit
time nielah aku terjumpa ally iskandar dengan wife die (farah lee)
 elok-elok jeee beratur belakang aku okey masa nak membayar..
aku senyum jelah...takde pulak ingat nak tangkap gambar ape
terkesima???ehheheee mungkin kot sebab tak sangka kan


ambik troli bajet macam banyak jee nak membeli-belah
walhal troli nie aku buat letak mirza..hehehe
 
anak beranak....gambar aku yilek
 
haish dah besar nie susah betul nak tangkap gambar die

selesai jalan jalan habiskan duittt terus balik rumah
on d way nak balik rumah tue singgah jap rumah tok ki incik b
malam pulak ada agenda makan malam beramai-ramai
di rumah mak teh @ pantai penunjuk

*nama je balik kampung..tapi kami laki bini tak lekat kat rumah

4 comments:

nanonano said...

ok ler tu, blk kg la byk xtvt kan, like cuti2 malaysia, hehe

mun said...

nanonano:hehee..ituelah pasal, jarang-jarang balik kampung..ile dah balik merata lah peginya...

aziyana said...

bnyk barang? hahaha nape yana rase mcm xde barang sngt pun kt citu..kui2

Kancilbiru said...

alo baru nak tgk gamba dorang eceh...nyibuk jer..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...