BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, January 12, 2012

:dari lipis ke london:

hyep seme +_______+
semalam aku buat mode senyap sebab
aku tak tau nak update ape tapi hari nie
aku tak bley lah lagi kan nak buat mode senyap 
sebab tangan aku dah gatal nak menaip....

semalam takde pape berlaku, semenya seperti biasa-biasa aje 
tv lak takde cite menarik yang boleh aku tengok
tekan channel nie dah tengok...
tekan channel nie pon aku dah tengok...
pastue aku tekanlah channel history (555)

owh ok cite nie aku tak tengok lagi..so boleh layan
korang tau tak cite ape????
hah cite pasal history siti nurhaliza....hebatttt
sebelum nie TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD

haish memang hebatlah siti...umur baru 32 tahun
sudah capai macam-macam anugerah..hebattt
die memang menggunakan habis-habisan
"anugerah" yang diberi kepadanya...
kagum aku tengok pencapaian dia.....hebattt lagii

aku rasa aku tak payah lah nak elobarate panjang-panjang kan
sebab aku tau seme kenal dan tahu mengenai dia kan
papepon rezeki takkan datang bergolek
kene usaha..dah usaha tawakal pastue kalau
ada rezeki kite INSYAALLAH.....


*itu rezeki dia..rezeki kita lain pulak bentuknya...

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...