BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, January 9, 2012

:attention please:

salam semua...+____+
aku de terbaca entry ena tadi...
ena pelik zuris duduk rumah lagiii kurus..hehehe
eh ena, aku  rasa betul kot duduk rumah lagi kurus
sebab duk kemas jee rumah tue...pastue jaga si kecik
rumah pulak kemas jap sepah balik...
pastue kemas semula jap je sepah balik...
that's y leee aku rasa lagi menkurus badan tue kot

owh ok back to the main topic....
seme tahukan haritue aku duk memborong drypers
dan drypers pulak ader bagi tshirt baby free
maka haritue aku bermurah hati bagi 


dan kali nie aku beli aku dapat lagiii
 3 helai tshirt free okeh...hahaha
so aku memang niat dah nak lantingkan 
pada member-member belog aku

so ini adalah yang bertuah untuk kali ini

yun, yana dan nurul please drop ur name and address
kat email mun rmun_07@yahoo.com
ataupun kalau uolls tak kisah tinggalkan je 
kat ruangan komen entry nih okeh....:)

6 comments:

Yza Wilis said...

Wahh,best la beli drypers dpt tshirt, tu mmg tgh promote skang ek? sebab yza beli drypers mesti dapat plate kecik..size M jgk..bru je minggu ni beli stok, pun plate lg..beli kt mydin usj..x nah jumpa yg promote tshirt ni..beli ktner ni?

antalya said...

eh nama yun naik lah. alhamdulilah rezeki jgn ditolak ekekeke. mekasih byk2 ye mun. nanti yun emailkan address

mun said...

yza wilis:ooo yeke..penah gak dapat plate kecik tue...hehehee

mun said...

antalya:sama-sama kasih..jgn lupa tau bg alamat...

sharEna said...

mun, kalo kite ddk rumah manjang makan aje. kemas ala kadar je rasanya...ekekeke

NURUL JAMIAN said...

lupa pulak nak bagi address. mun nak no telefon plis plis sbb hari tu hp nurul hilang ni dh pi maxis center amik number tu balik.


NURUL AINI JAMIAN
S279 JALAN DURIAN 2,
TAMAN PERIANG, SUNGAI MANGGIS,
42700 BANTING SELANGOR DARUL EHSAN.

ni address rumah atok tok wan raina. alamat rumah sendiri tak hafal. hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...