BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, January 4, 2012

:takdelah besar mana pun:


hah tengok sape kata gaji engineer besar...nak beli kabinet tv pun tak mampu..+____+ maka pakailah kabinet buku lama zaman sekolah.dah kabinet buku aku buat letak tv...plus letak astro dan dvd..dan juga dihiasi dengan mainan mainan mirza.maka buku aku terperap jelah dalam kotak.. ekekeke...sila jangan percaya ye sebab itu seme dusta semata-mata.haha ekceli boleh jer nak membeli tapi aku ni cerewat sangat kot, da pilih,dah usha da belek-belek sudahnya tak jadi beli.huhu ape pesen ntah aku ni..hurm mungkin sebab aku duk pikir mirza kecik lagi so xnak laa aku beli awal-awal kan.. umah orang ada anak kecik ni takleh nak berhias sangat so tunggulah masa yang sesuai baru nak membeli...lagipun lagi lama menunggu lagi bagus kot...haha

6 comments:

mamaelly said...

hai yun..lamanya tak p blog yun..huhuhu

jom p blog elly...

nanonano said...

xpe, asalkan kemas, boley tgk tv ye dak? baik guna kabinet cmni xley ank nk pnjat
if guna kabinet tv an bujang tu boley pnjat oih.. hehe

sharEna said...

lagi lama tggu, brg makin naik rege...ekekkee

kite pulak pk time anak sorang nie kena beli la mcm2. sbb anak da 2-3 kang takot x mampu pulak sbb byk belanja utk anak2...hihi

mun said...

mamaelly:blog YUN????mun lah nie..mesti tersilap nih....

mun said...

nanonano:kemas jap jer na..kang sepah lah balik...

mun said...

sharena:itulah..tp sayang kot duit..kang beli..tetiba rosak ke hape...hahaha..nak beli lain pulak

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...