BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 17, 2012

:10 tips dapatkan buffered earnings:

aku rasa lama dah blog aku tak dapat buffered earnings..
sedih..sedih....sungguh sedih +_________+
sebab?? aku pon tak pasti kenapa lama dah tak dapat


tapi bersedih pon aku boleh buat ape kan
so kene usaha lebih sikit baru boleh dapat kot
aku ader jugak baca tips untuk dapatkan buffered earnings  

diantaranya ialah:-

1. selalu lah update blogger survey

2. update blog selalu..sehari sekali pon dah ok

3. pastikan status anda glitterati

4. letakkan iklan di blog anda di tempat yang betul

5. letak kesemua iklan (leaderboard, skycraper, large rectangle)

6. maintai traffic atas 100 UV....kalau boleh lah

7. sentiasa hantar ticket atau pertanyaan kepada nuffnang

8. jangan beratkan blog anda dengan terlalu banyak widget

9. jangan buat "fraud click" means u klik iklan di blog sendiri

10. jangan letakkan kategori blog dalam socials@politics

ekceli seme tips yang diberi aku dah buat
termasuk bagi tiket kepada nuffnang..hehehe
so tunggu lah ye...tengok camner kan
kalau ader rezeki aku insyaallah syukur alhamdulillah

2 comments:

NURUL JAMIAN said...

skrg ni nurul pulak yg rasa malas nak update blog mcm mana nak dpt 12k? hehe berangan

mun said...

nurul:hurm yang rajin update mcm mun nie pon x dapat2 lagi rm12k camnooooo..berangan jelah yeeee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...