BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, January 13, 2012

:pemalas lipas:

apesal eh orang selalu cakap pemalas LIPAS
LIPAS tue malas ke hah???
 ape kena-mengena pemalas tue dengan LIPAS eik???
ke saje-saje buat ayat gitu..sape tahu cer bagitahu kat aku

pstt psttt aku nak bongkar satu rahsia nih
aku kan sebenarnya takot amat takot dengan LIPAS
takot sampai nampak je LIPAS aku dah meloncat-loncat
serius weyh aku tak tau kenapa aku takot sangat dengan LIPAS 

ingat lagi masa memula pindah rumah tue
aku sembur banyak gila kat dlm lubang bilik air tue tau
pastue aku tutup rapat-rapat....motif aku sembur???
sebab aku nak bunuh LIPAS...camner aku tahu ader LIPAS??
sebab bau LIPAS tue boleh tahan kuat jugaklah


tangkap gambar lipas pon aku geli tau

selang 2 hari aku buat...bau LIPAS dah takde...
lega okeh tapi tue lah kadang-kadang aku terjumpa gak
lipas nie tau...macam haritu nak basuh kain lampin mirza
tengok syok aku memberus...nampak kelibat LIPAS
terus aku meloncat keluar dari bilik air tue
keluar..tutup pintu..tutup lampu..kehkehkeh

pastue incik b balik aku suruh die continue keje aku dan
aku suruh jugak die cari LIPAS tue dan bunuh, kejam tak aku??
kejam kan...tapi camner pun aku kene bunuhjugak LIPAS tue
kalau tak karang tak senang duduk tau...
nak pegi dapur pon takot tau tak..terbayang-bayang jek

 *korang pulak ader tak yang takut lipas?

3 comments:

ღnFashyaღ said...

kita, husna, hubby. complete 1 family takut gila dgn lipas. bkn takut tapi geli sebenarnya..hahahaha...

dahla kat umah skang banyak gila lipas

sharEna said...

camne bau lipas eh? siryes mmg tak tawu. tp mmg geli gak ngn lipas. lagi2 kalo dia terbang2 wuwuwu

antalya said...

tak takut. tp tak suka lah lipas ni coz kotor dan bau busuk kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...