BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 3, 2012

:entry pembukaan 2012:


masuk je keje di tahun baru aku dah dapat hadiah tau... hadiah belated birthday aku..hehehe member opis yang bagi...hadiahnya aku tak bukak pon lagi.. saje nak peram lama sikit...nak bukak kat rumah depan incik b..motip aku nak bagi die jeles hahaha..

eh aku tengok seme blog da buat 2-3 entry tau arini,aku punya belog je sepi...bukan takda cite nak cite ada je..tapi malasnya aku nak menaip... tenet kat opis lak tak sudah-sudah nak blocked tau..huh mencik..

*ingat nak pakai broadband semula laaa

2 comments:

aziyana said...

ntah kan 2-3, 1 entry pun xde..poor me

mun said...

aziyana:takpe....buat azam tahun baru...sehari at least kene ada satu update....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...