BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, January 9, 2012

:bila anak sudah pandai bercakap:

"yang oooo yang"
"mama g dapur"
"papa g mandi cepat"
"b oooowh b"
" biashe lagi nieeee"
"degil nieee"
"yang oo yang watpe"
"tima acih pa"
"tima acih ma"
"papa nak shushu"
"mama jom mandi"
"mama jom asuk bilik"

mirza @ alamanda putrajaya

ader lagi tapi aku tak ingat
aku rasa banyak lagi kot...hehehe
sebab mirza memang stail banyak cakap
ader jeee duk menceceh sorang-sorang...

haishh bile budak dah pandai cakap nie
kite mak bapak kenelah berjaga-jaga sikit...

kalau marah pon kene lah marah secara berhemah
kalau tak haaa tengok...tetiba terkeluar dari mulut anak
masa tue nak salahkan anak pon tak boleh la kan
so kenelah salahkan diri sendiri sebab tak jaga mulut... 

dan mana yang bile marah suka maki-maki tue 
kenelah beringat sikit..tambah-tambah kalau depan anak kan
harapnya nanti percakapan anak kite elok-elok jelah eik

2 comments:

nanonano said...

kahkah sbijik mcm mika,
yg xtahan tu, ape org ckp semua dia nk ajuk,
iklan dlm tv ke, nyanyi ke,
part best skali,
speaking pun dia ikot walaupun xfhm ape sgt :p

Nurul Aziyana@Ummu Husna said...

hahahha comel..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...