BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 10, 2012

:adik ipar atau kakak ipar:

serius weyh sejak dua menjak nie 
aku tak tau nak update ape
bahan pon takde nak update..hahaha
tapi bile tengok orang lain update kan
tangan aku gatal jeee nak menaip tapi kan
bile dah taip separuh..lastnya aku save simpan jadi draft
takde idea okeh so malas nak membebel benda ntah pape

tapi malas-malas pon aku duk membebel gak
kalau tak takkan le ader entry niee kan hehehe
tahun nie aku rasa tahun paling besar buat parents aku
sebab mak dengan abah aku bakal mendapat menantu
menantu lelaki dah ader dah which is laki aku
kali nie menantu perempuan pulak

aku bersama bakal ipar...

aku pulak tak tau nak panggil adik ipar or kakak ipar
sebab yang kawen nie kembar aku...(kembar tak serupa)
panggil adik kang tak sesuai pulak sebab kembar aku nie besar
panggil die kakak pulak tak kena sebab kembar aku  panggil aku kakak
hurm habis tueee  nak buat macam-mana nie...+_____________+

kadang-kadang terpanggil nama je..yan...
dan kadang-kadang terpanggil kakak kat bakal ipar tue
huh konpius meh....aku ader la tanya kat si kembar aku
tapi die kata suka hati leee nak panggil ape janji selesa

*kalau korang kat tempat aku korang buat macam-mana eik?????

5 comments:

antalya said...

panggil nama jela mun. mcm my case lain sket. abg sy kawen ngan pompuan muda 2thn dr sy.jadik, just panggil nama jer.xde pangkat adik atau kakak

sharEna said...

yup panggil nama aje senang cam yun tulis tuh ^_^

Mama Rizq said...

panggil je apa yg tuan bdan selesa, mcm kes yza la ni..my hubby anak sulung umo 32, umo kami jauh..yza bru 24,jadi adik dia ada 3 org umo 30,27 dgn 26..mean adik ipar dgn biras sume lg tua dri yza la..tapi diorang tetap panggil kaklong..hehe

nanonano said...

kalau na, panggil pangkat dlm family,
mcm mirza panggil kembar mun ape? klu paklong, pggil dia maklong, sweet je :)

mcm ipar na belah suami, kiteorg pggil cmtu, ikot anak pggil ape,
mcm mika pggil sil mama,
na pun pggil mama :)

NaNaRuZaNa said...

btol2...pggl name je..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...