BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, January 5, 2012

:brand tesco je pun:


aku rasalah kan seme yang ada anak kecik macam aku ni sama je kot...niat nak window shopping jer xmau beli pape..tapi bile benda dah depan mata..harga pulak berpatutan ada less lak 2...ape tunggu lagi rembat jelah... selalu aku gitu lah barang aku tak beli pun takpe,tapi bile tang barang mirza selalu aku tewas.. huhuhu...

kasut mirza aku beli kat bata....tak penah kot aku beli kat bubble gummers tue.....tapi sekali beli aku rasa puas hati bile tengok mirza selesa pakai kasut 2..seluar dan stokin 2 aku beli kat tesco nilai je....ok gak tau brand F&F dalam tesco tue..aku selalu gak beli baju baju mirza kat situ...kainnya lembut dan tak panas..harga pun berpatutan tau..

*suke suke dah ada broadband..leh komen belog korang seme

2 comments:

nanonano said...

wahh bwk broadband g opis la skrg ni yek? hehe

mun said...

nanonano:yup na.....baru best dapat komen kat belog korang seme...hehehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...