BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, January 13, 2012

:perempuan tak wajib pakai tudung:

haaa itu kata-kata USTAZ AZHAR IDRUS
dan di sambungkan pula dengan
"tapi wajib tutup aurat"
haaa tengok lain kali dengar syarahan tue 
sampai habis dulu baru buat kesimpulannya

yeee memang sekarang nie pegi mana-mana pun
seme duk bercakap tentang Ustaz Azhar Idrus niee
semacam satu fenomena pulakkan
aku tak pernah lagi lah menghadiri kuliah beliau
tapi aku penah lah tengok kuliah beliau kat youtube  
kuliah beliau tak borink sebab dipenuhi gelak ketawa
okeh ketawa ketawa jugak tapi ape yang beliau cakap tue betul ok


so pada sesape yang nak menghadiri kuliah beliau boleh 
la datang eik dan jangan lupa bawa sejadah sendiri...hehehe

dan pada yang nak tengok kuliah beliau yang lepas boleh tengok di sini UAI

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...