BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, January 6, 2012

:eh mun ko takde keje ke?:

hyep aku nak update dulu kejap sebelum buat keje
hahaha eh eh  mun ko ader keje keee???
aku ingatkan ko takde keje sebab 
aku tengok ko asyik update blog jeee.....
amboiii mulut..laser eh +_____+

hurm biasalah kan bile tak jadi orang penting nie
memang di abaikan jelah...sadis betulll
cuba jadi orang penting berlambak kot keje nak buat
ataupun biler dah takde orang baru cari kite suh buat keje
nasib lah heh....nasib yang mana tak untung tak rugiiii

huh sudah-sudahlah cite pasal keje nie
kalau diceritakan aku rasa 44 hari pon tak sudah
so biarkan jelah...layankan je..nak buat camne lagi kan....
takmo ahh tension-tension pasal keje
tension pon aku bukan dapat ape...lain lah diorang tue

haishh tengok anak orang pakai jersi aku pun teringin
jugak nak sarungkan anak aku jersi..hehehe
tapi takdelah jersi original.....mahal sangat kot

dahlah budak-budak cepat membesar pakainya tak lama
so masa jalan-jalan kat jualan gudang akhir tahun haritu
aku berkenan lah kat satu jersi nie...sepasang rm10

 ada gaya pemain bola tak

jersi sepasang  rm10
kasut rm5
bola nenek hadiahkan

alamak mata mirza sepet macam anak cina

haaa tangan gatal nak buka pagar ler tew....

nasib tak boleh buka..kalau boleh aku terus mangga pagar tue

bahaya tau mirza nie..kang boleh buka dier main keluar jee
mirza kalau dapat keluar takmo masuk okeh
pastue nak main bukan-bukan
main pagar lah...main paip airlah
main dalam longkang lah...main penyapu lah
ader jeee nak main..budak-budak kan seme nak di explore nya

oklah uolls perut aku dah berbunyi aku lapo nie
nak turun pegi lunch dulu yerp....chow dulu..daaaaa

2 comments:

nanonano said...

mirza sbijik muke ayahnye, hehe mkin bsr mkin ensem yer..
mika skrg baju2 mcm thn lama la
maybe bdn dia xcpt membesar? huhu

antalya said...

smart lah mirza pakai jersi

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...