BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 31, 2012

:beramas mesra la pulok:

haritue lepas pegi mesra mall kami terus balik rumah
sebelum balik rumah, kami singgah dulu rumah tok ki incik b
kiranya moyang mirza lah eik...rumah nya berdekatan jeee

sampai jeee kat rumah tok ki
tengok tengok tok ki tengah melepak kat belakang rumah
ambil angin laut petang yang sepoi-sepoi bahasa tue
sambil menengok cucu dan cicitnya bermain

kami pon joinlah sekali menikmati angin petang
tengah seronok-beronok-ronok tetiba 
berlaku pulak adegan beramas mesra gitu

uiks BERAMAS MESRA dengan sape??
haaa nak tau tengok jelah gambar kat bawah nie yee

mirza memula malu takmo layan sesape

 tapi sekejap jeee pastue mulalah mesra

mirza tengah beramah mesra, incik b pulak tukang jaga

ececeh sayang-sayang dulu....

pastue nak terkam sebab geram

 haaaa tengok dah mula aksi beramas mesra...
terus incik b pegang tangan mirza...

bahaya oooo anak aku nie...kang geram terus jeee gigit
elok-elok main menangis pulak anak orang...terus aku rasa bersalah
mirza nie pulak suka berkawan tapi jenis yang kasar dan cepat geram

*setakat nie bukan seme lah budak kene gigit sebab aku cepat dari mirza

8 comments:

nanonano said...

mirza dh tukar nama mira plak?? hehehe

sharEna said...

bdk laki kot. lasak sket. ganas sket. hehehhe...seram kalo jumpe bdk suke nk cepuk2 neh. hrp ibu2 yg ada anak mcm tu jgn cpt terasa yerp kalo ada ibu2 bwk lari anak deme sbb anak anda agak kasar. kami pon mahu protect anak kami juga =D

mun said...

nanonano:amboiii na..banyak2 itu jek yang dier perasan eik....thanks..mun dah betulkan..hahaha

mun said...

sharena:mun seram gak kalau mirza terbuat anak orang..takut ooo sebab tue lah berjaga-jaga jeee...mun kene cepat dari mirza....

aziyana said...

bagus la tu perkembangan yg baik, boleh bergaul ngn org

antalya said...

kalo nyembang ni sure mirza byk xpaham.mirza ckp KL dorang ckp ganu

mun said...

aziyana:bab bergaul memang mirza lagiii hebat dari mun...hehehe ikut papa dier kot

mun said...

antalya:haah yun memang pon..dier duk tengok jelah...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...