BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, January 26, 2012

3hari2 malam @ awana kijal terengganu

beetolak dari rumah pukul 5 pagi hari sabtu
plan asal nak bertolak pukul 4 pagi tapi terlajak tido
 pastue singgah petronas untuk sembayang subuh jap
pastue incik b beli roti n air...buat makan-makan dalam kete
nak turun makan kat perhentian malas...mirza pulak tido

  best giler bertolak awal pagi...sejuk dinginnn jeee
 
kalau tak takde lah mirza bantai tido sampai ke kijal

pukul 10 pagi kami sampai kijal rumah incik b
(hahaha takde makna nye nak duk awana kijal +_____+)

breakfast dulu..lepas breakfast rehat-rehat jap...
dah tengahari...lepas makan seme mirza tido
incik b pulak lepas zohor bawa mak dengan ayah g kemamam
ader hal sikit nak settlekan....(pape jeeee lah)
maka tinggal lah aku berdua je dengan mirza kat rumah tue

pukul 4 lebih jugaklah incik baru balik
lega aku incik balik cepat..tapi tak cepat gak lah 
dekat 2 jam gak keluar..huhuuhhuuuu

lepas asar terus kami gerak ke kertah rumah pak sedara aku
plan asal nak pegi kejap jeee tapi terlajak sampai ke malam
sebab mak sedara aku dah masak banyak katanya
so terpakselah kami makan malam dulu sebelum balik kijal
ok ok sambung jap g eh..aku nak turun lunch dulu lapooo

4 comments:

sharEna said...

hahahhaa..ingt g awana kijal. baru nk ckp cess mun x bgtaw nk ddk hotel pong hahahhaha

nanonano said...

owhh cuti2 kt tganu yer..

mun said...

sharena:hahaha..buat pe duk hotel, rumah incik b kan de..kang bising pulak mak mentua i tue tauuuu

mun said...

nanonano:haah na..tp tak lm pon..sebab hari selasa laki mun keje....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...