BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 17, 2012

:CH day 2 - Boh Tea Centre & 2nd birthday Uwais Mirza:

turun dari Big Red Strawberry Farm kami 
meneruskan perjalanan ke destinasi pilihan yang kedua

 park kerete jauh bawah sana...merasa lah kami mendaki ke atas

okeh sikit lagi dah nak sampai 
ayat penyedap hati walaupun nafas dah tercungap-cungap

sampai je wajib tau bergambar di sini

 tadi beramai-ramai..kini bertiga pulak...

cantik betul pemandangannya

huh lega dapat duduk...hilangkan penatttt....

aritue kan aku de cakap pasal plan nak sambut birthday mirza di sini
maka pagi lepas breakfast..merayau lah kami di pekan brinchang cari kek
nasib jumpa satu kedai kek....usha..usha halal.....alhamdulillah
kek pon ngam ngam tinggal 2 jeee satu 2kg ..satu lagi 1 kg
 so aku amik yang ini...kek inilah aku bawa semasa mendaki tadi tau


mirza dah tak sabar nak cekau kek dier

aku yang terlebih happy untuk mirza hahahaha

 kami tak order pon makanan cuma order minuman

 teh dan hot chocolate....seme minum sambil makan kek
sambil menghirup udara segar....sambil menikmati pemandangan 

apesal lah bapak aku nie amik gambar mak aku cam gitu

lepas tue jalan-jalan dalam kedai teh boh....
tengok kilang..tengok video cara pembuatan teh boh
bile seme dah letih baru kami turun bawah semula

naik ikut ladang teh...turun pulak ikut jalan tepi tue..

huh penat weyhhh walaupun menuruni bukit....
keluar dari boh tea plantations kami ke BEE FARM
gambar dalam bee farm akan di update kemudian ye

lepas jalan-jalan dalam bee farm kami ke ROBINSON FALLS

ape ader di robinson falls???jawab aku takde pape pon

air terjun jeee..tapi xleh mandi lah sebab bahaya....
 dan ianya juga bukan tempat perkelahan pon.......
maka robinson falls adelah destinasi terakhir kami pada hari itu
  
aktiviti malam kami hanyalah makan-makan saje

makan di Pak Nik Ikan Bakar & TomYam 
kat mana??kat pekan brinchang belakang hotel green garden

sejuk okeh...aku pakai 2 lapis baju pon 
tak peluh walaupun makan bihun sup panas +____+

tak caya tengok tangan mirza siap bersarung lagi tuh

yong tau fu paling sedappp penah aku makan
walaupun aku bukanlah penggemar makanan ini

lepas makan kami balik ke apartment semula
lepak-lepak je dalam apartment dan tidoooo 

6 comments:

nanonano said...

xtao plak kt sana ade gerai2 mkn tomyam bagai ni,

eh muke mirza sbijik cm muke mun plak,
hr tu tgk mcm muke ayah dia, hehe
jauh mirza g celebrate bufday kali ni eh, syiok la :D

aziyana said...

wah jauhnya mirza sambut birthday :0
kt tempat sejuk plk tuh..

mun said...

ader 2 tak salah mun..tp harga mencekik darah lah na..better makan di kedai bese jeee..

mun said...

aziyana:haah..dah plan awal2 dah yana..so takdelah party bagai kan...

antalya said...

hepi belated besday mirza. untunglah dpt sambut besday kt tanah tinggi yg sejuk2 gedi gitu

mun said...

antalya:ala yun pon boleh kalau nak pegi sana..leh feeling ala-ala obersea

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...