BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, April 20, 2012

:nasib laki mak tak kisah:

petang semalam lepas balik keje
aku buntu sekejap kat dapur pikiq nak masak ape

bukak stock almari tengok pe yang ader
tetiba ting....masak megii goreng lah hahhaaa
aku text incik b bagitau aku nak masak megi goreng je
dier cakap ok..tengkiu....wah bestlah mak laki mak tak kisah

selama setengah jam tung tang tung tang aku kat dapur
maka terhasillah megi goreng aku...+_____+


orang lain tempek resepi gempak-gempak kat belog
aku lak tempek megi goreng je....hahhaa 
nak buat camno kan..resepi gempak2 aku tak pandai buat
yang simple simple jeeee aku belasah buat 2-3 kali....

resepi tak payah le aku tempek kat sini
caranya sama je macam uolls goreng mee, goreng bihun
  yang membuatkan ianya berlainan sebab aku guna megi...
okbai....

5 comments:

Kazman / Sue said...

haaa3x.... ini namanya hidangan segera... Tapi sebelah pinggan tu ada macam pokok kaktus laa... tu pokok untuk buat ulam kee??? nayaaa nanti... haaa3x...

nanonano said...

hahaha xkisah pun mun
asalkan suami boley terima
somi na pun minat megi :P

mun said...

kazman:mati tercekik makan cactus buat ulam..hahhaa....

sharEna said...

teringin pulak nk makan megi huhu

Reena said...

Haha... ada masa megi ni memang terbaek la... especially bila dekat opis :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...