BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 10, 2012

:tutup belog :( :

mood mengupdate belog harinie menurun sedikit
sebab ape menurun tau???sebab esok cuti
hek eleh mun...esok seme orang cuti lah bukan ko sorang saje
jangan bagi alasan boleh tak mun..cakap je ko dah malas

sudah malas nak update blog.....+______+
sudah malas nak oter-oter blog......
sudah malas nak berblogwalking.......

kalau semenya aku sudah bermalas- malasan kan...
sudahnya aku tutup jelah blog nie senang cite
tak payah pikir nak update ape senang citeeeee
orang buat blog..ko nak buat tapi kerajinan ko kelaut 
sudahnya belog ko yang satu nie kelauttt jugaklah yeee

* haish apelah aku pikir sekarang nie eh sampaikan 
aku rasa nak tutup je blog aku yang satu nih......

4 comments:

sharEna said...

ala..ramai lg org jarang update blog dia mun. kalo rase xde ape nak tulis, xyah tulis. senang aje. xyah stres2. bukan wajib pon update blig hari2 ekekeke..

cam kite nie byk idea. mmg suke merapu citer mcm2. so mmg la sllu ade update huhuhuhu

NURUL JAMIAN said...

jgn tutup blog mun

nanonano said...

Pms kah mun???? Ngade2 tao!

antalya said...

tolong jgn tutup blog ni ye plzzzzzzz

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...