BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, April 2, 2012

:berani:

hye..hari senin hari paling malas nak bekerja
tapi kau rajin pulak nak mengedet blog eh
 hahahhaa itu sudah biasa.....


 sebenarnya ayat mirza gini..."mama tengok nie mirza panjat"
yang korang tengok tue baru permulaan jerp yeeee
penyudahnya aku tengok mirza dah keatas
dan nak cecah rail langsir okeh...

kebetulan masa tue lori sampah lalu nak collect sampah
tetiba budak nie berlari ke grill cakap nak tengok lori sampah
aku ok jelah..tetiba tengok dier dah panjat separuh dah
haihhh aku tak budget pulak dier nak memanjat gitu

aku suruh dier turun dier boleh pulak jawab
"takmo..mirza nak tengok lori sampah"
haiii lah mirza kang jatuh mama jugak susah 

aku suruh turun jawabnya taknak
aku paksa turun kang melalak lah pulak
terpaksalah redho jelah sambil berjaga-jaga
kang dier jatuh terus aku sambut kat bawah..hahaha 

*berani sangat lah mirza nie tau..aku lak gayat tengok dier panjat

3 comments:

Tengku Fauziana said...

hehehe...
aryan pun dh berani mcm grill gak..baru last week dia dh pandai start pjt..
dh pjt lepas tu x reti nak turun..
hahahah..

nanonano said...

mika dia panjat pagar umah mil mcm ni la,
smpai atas!! huwaarrrghhhhh!!!

aziyana said...

kan anak jnatan..gini la mama

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...