BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 24, 2012

:berjimba @ FunFair Nilai:

semalam tak online langsung
maka takdelah update pape kan...hehehe
 sebenarnya dah lama dah aku pegi FunFair nih
tak silap aku lah kan awal bulan 4 haritue
nie dah hujung-hujung baru gedik nak bawak kuar kan

berdua saje sebab incik b keje
 aku nie memang penakut nak naik funfair nie
tapi bile ader anak kene lah mengalah sikit

maka dengan berat hati terpaksalah join sekali
 
 yang nie awal-awal lagi aku dah warning takmo naik

aku pening naik kuda nie tapi mirza rilex jeee....
 
mak aku yang beria sangat nak bawa mirza naik funfair nih
 
geram dowhhh aku tengok patung hijau nih
 
apelah yang ditengok oleh mirza tue

jalan jalan sekitar funfair tetiba mirza nampak kete
terus dier tengok aku senyum senyum tanda nak naik

sekali naik 3 token...1 token rm2 so korang kiralah sendiri yerp

naik kereta sambil menyanyi papa ku pulang dari kota
papa ku belikan kereta.....bla bla..bla..tapi nyanyi dalam hati jerp
 
 pehal aku sorang je yang selok pandang kamera nih

 tukar posisi pulak sebab mirza berebut nakkan stereng
sudahle aku muat-muat je dalam kete tueee hukhuk

 bersedia untuk naik..dan bersedia untuk takotttt hahaha

 sibuk mirza duk pujuk aku naik naik kete lagiii
takmo ahh aku dah dua kali kot naik kete tueee malu la mama

lastnya aku pujuk mrza naik cup terbang nih
tapi tengoklah tue mirza macam tak suka jeee

selesai memperabiskan duit dalam funfair terus kami balik rumah
bangun pagi esoknya tetiba mirza ajak "mama g funfair lagi nak"
 okeh boleh mirza tunggu mama jadi tokey funfair yerp..hahahhaa

7 comments:

sharEna said...

semalam nampak deme dh kemas2 da brg2. abes dah. x pergi pon. x minat sgt. pdhal mmg lalu aje time nk g giant tu hehehe

Luv like this.... said...

area shah alam ni kan jarg jmpe fun fair tapi sekali di buat..2-3 buln kot dia berumah tangga kt situ..:)

nanonano said...

apesal mcm xramai org mun??
dtg awal eh, time xramai org syok la main, hehe

nanonano said...

apesal mcm xramai org mun??
dtg awal eh, time xramai org syok la main, hehe

Reena said...

Seronok kan sekali-sekala pergi funfair. Tapi tulah... token funfair mahal betul sekarang ni. Huhuhu...

Sherwieyna Muzzawer said...

salam kenal. wah macam seronok je tempat tu..hehe.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

rDnA said...

funfair dah habis dah..

mujur danial tak reti cakap lagi nak mintak gi funfair.gi sekali je dah rabak.cukupla sekali pg buat syarat..hee.tapi bila tiap kali lalu nak gi giant tak senang duduk gak danial tunjuk lampu-lampu kat funfair tu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...