BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, April 6, 2012

:dapur yang gojessss:

berhati hati dengan hati
sebab hati boleh membuatkan aku tak tido lena
sebab ape?.. sebab asyik duk teringat jeee dapur yang gojes nih


 kan best kalau dapur kat rumah aku macam nie
hari-hari masak.....masak hari hari +_______+


 walaupun kecik tapi ianya kemas dan cantikkkk
suka part basuh pinggan boleh tengok view luar
selama nie asyik duk tengok view dapur rumah belakang jerp
dan aku suka sekali lagi tang langsir nye yang comellll


segala pinggan mangkuk periuk belanga dalam kabinet
yang ada depan mata hanyalah perhiasan semata-mata...
hurm terus aku pujuk hati...aku cakap takpe..
nanti ade rumah sendiri kite buat gini lah yeeeee
sekarang rumah orang, pape pon tak boleh nak dibuat so redho jelah

4 comments:

nanonano said...

mu ske ajak aku brangan sama kan?? T___T

antalya said...

serius cantek

mun said...

nano:hahaha jom le berangan sama2.....boleh berangan jelah na..rumah takde lagiii

mun said...

antalya:tue arrr....leh buat idea nak deko dapurkan yun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...