BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, April 18, 2012

:d.i.y. cactus in the green mug:

assalamualaikum seme +______+
samalam aku baru dapat gambar CH dari camera bapak aku
so harinie aku akan cuba sedaya upaya untuk update dan 
masukkan gambar yang sesuai dalam entry CAMERON HIGHLANDS aku
 gambar adelah banyak so aku rasa better aku tempek je kat belog nie
sekurang-kurangnya boleh buat perhiasan mata korang seme hahaha

 ok...paginie kite hold dulu cite CH sebabnya
aku nak share decorations yang aku buat hujung minggu lepas

cer korang tengok gambar nie...
agak-agak ape lah yang lainnnn eh jeng jeng jeng

 sebelum nie meja makan aku kosong je tau
aku yang tengok hari hari pon borink
maka aku buat sedikit tambahan agar ianya xkosong lagi
iaitu pokok kaktus dalam tiga cawan hijau yang comel......

kalau korang nak buat senang jeee...petik jari dah siap
hehhee aku gurau je..kalau petik jari dah siap magik le nama nya kan

first uolls boleh cari cawan or bekas cantik yang dah tak pakai
then amik botol air plastik keratkan muat-muat masuk dalam cawan tue
n then uolls boleh letak tanah dan cucuklah pokok cactus tueee yee...
dah siap letakkan di tempat yang ingin kamu letak +______+

aku letak kat center of meja makan

ader yang tanya kenapa aku pilih pokok cactus eh???
sebab pokok nie senang di jaga dan tak mudah matiiii

memang mudah dan menjimatkan duit poket uolls seme
sebab uolls tak payah keluar kos sangat pon
pokok cactus tue aku amik kat rumah mak aku hahaha
tapi kalau korang takde boleh je beli...berapa sen je sepokok kan
okeh sekian dari aku..thanksforreading yaaaa selamat mencuba bubye

5 comments:

nanonano said...

hahaha comel je, boley buh kat meja opis ni gak, :p

NURUL JAMIAN said...

idea yg menarik ni mun

mun said...

nanonano:haah boleh na kat mana2 pon boleh letak

mun said...

nurul:yang penting nurul menjimatkan kos

Reena said...

Comelnya!! Kretiplah dia ;)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...