BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, April 18, 2012

:CH day 3 hari terakhir di sana:

hari terakhir kami seme tidak kemana-mana 
sebab pukul 12 dah kene checkout

 sempat lagi bergambar dekat vege n fruits nih

bergambar secara berjemaah pulak
lepas puas bergambar....tetiba hujan turun 
kami terus menuju ke pekan Tanah Rata untuk lunch

lepas lunch kami singgah membeli di kedai cenderamata buat kali terakhir
 
sempat lagi singgah air terjun lata iskandar nih
 
yan membeli petai...laki aku membeli madu tualang
aku pulak takde nak membeli ape..
just beli asam 3 bungkus untuk hilangkan mabuk 

selamat sudah cerita percutian aku ke Cameron Highlands nie 
thanks for reading n comments....aku harap entry CH aku nie 
dapatlah memberikan panduan pada uolls yang pertama kali nak ke sana

3 comments:

Tengku Fauziana said...

1 je prob le nk k cameron ni yg kite xsuka nk lalui..
jalan nyer konang2 smpai aryan mengamuk dulu..spjng jln..kesian sngt2..may be dia pening kot..
tu nk g lg..kena pikir sepoloh kali ni..eeemm

mun said...

ana:mun pon gitu gak....sbb mun yang pening..mirza ok jerp..hahahaa

Reena said...

Kita pun tak puas jalan-jalan dekat Cameron Highlands ni... Haritu pegi pun hujan...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...