BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, April 5, 2012

:outstation:

assalamualaikum seme +_____+
im back....HIRARC training dah selesai
overall training best....instructor pon tak kerek sangat
participant seme okay okay belaka 
eventho 95% adelah senior exec ke atas

2 hari training dua hari habis awal
ikutkan training habis pukul 5 petang
first day pukul 4 petang dah selesai..hehe
last day which is semalam kul 4.30 ptg dah habis

nasib habis awal, sebab kebetulan pulak aku kene balik awal
sebab aku kene hantar incik b ke KLIA petang semalam
tetiba pulak incik b kene outstation ke sabah
 kali nie incik b pergi berdua jerp dengan bos nya

aku kuar 4.30 ptg...tetiba masa tue incik b meses
bagitahu tetiba kawan dier nak tolong hantar dier ke airport
ikutkan incik b kene ada di airport  pukul 4.30 ptg
 maka aku yang dah sekerat jalan nak balik rumah nie
 terus jelah drive balik rumah hahaha


kul 8 lebih incik b sampai sana...check in hotel
makan seme terus gerak pegi tengok kapal
incik b kata kapal tue ader problem...
dan staff sana takde kepakaran so diorang 
perlukan man power dari sini ( mas subang)
 aku nak cite lebih2 aku pon tak paham sangat
so kamu seme abaikan jelah yerppp hehehe 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...