BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 28, 2011

:engineer je pon:

mentang-mentang lah bos semua pegi hq :)
dan mentang-mentanglah kawan kami baru naik keje hari nie


 maka semua duk berjimba-jimba happy dalam opis


dahle 5 orang nie jek pompuan
budak laki tengok pikir apelah budak2 pompuan nie buat


opssss budak....hehheeee terasa muda tau
baju tudung dengan hadiah seme warna pinkkk


korang tengok gambar nie ada tak terasa macam 
cabutan bertuah..ke semua bertuah sebab dapat hadiah
semua dapat kot...kecuali tukang beri hadiah tak dapat 


 nie lah kawan kami yang baru naik keje

 najmi dapat tomato lembik

benda alah lembik-lembik tue semua dapat
kalau di baling atas permukaan rata macam pecah
n then ianya akan kembali ke bentuk asal


ct pegang kotak jeee..hadiah kat depan tue


sebelum dibuka elok jeee semuanya


selepas di kerjakan oleh kami hehehe

best arr buat bagi-bagi hadiah macam nie
at least kalau kite tukar keje pegi company lain
kite ader kenangan dari kawan-kawan selain dari gambar
*nama jeee seme engineer tapiii perangai macam budak2
well engineer je pon....hehehehheeee +___________+

3 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wah rajin tu amalan cam nikh...arsenyer dulu2x jerk mase time dok asrama....

mun said...

mya:rajin tu tak;lah sgt..cuma kami nie berlima jeee..itu yang boleh kot..pastue seme sekepala..hehehe

nanonano said...

na sensorg je kt opis ni, acane??

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...