BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 10, 2011

:menternak lemak di Bagan Lalang:

hyep semua +_____+
arinie mood aku ok sangat-sangat
walaupun BUDGET 2012 tak memihak pada kami sekeluarga
tapi insyaALLAH, DIA telah menetapkan rezeki kami 

malam-malam bosan-bosan tak tau nak pegi mana
kami pergi jalan-jalan makan angin di bagan lalang
eh name jee makan angin tapi takkan la nak makan angin
makan seafood laaa...baru best...baru berjalan namanya

oklah aku nak becerita banyak pon takde cite
malas nak bebel-bebel..kang kene cop minah bebel
so kite zasss layan gambar ye...
sebelum tue nak mintak maaf sebab kualiti gambar teruk

suka eh dapat mainan tue

eiii mama nieee

ape lah yang di pandang nyee tue

mak dengan abah dua dua dengan handset

makanan semuanya sedap okeh
aku makan kenyang sampai ke pagi hahaha..
(nampak sangat ko makan banyak mun)

lepas semua sudah kenyang ronda-ronda jap
pastue balik lah..tunggu ape lagi arinie keje +____+

*sedih sebab takde sape nak ambik gambar aku

5 comments:

sharEna said...

mirza makin hensem meh?

da lame x g bagan lalang...nk g gak ahh nnti hehe

kesian mu xde dlm gambo hahah...naseb org yg suke tgkp gambo..kuikui

nanonano said...

lapo lak aku tgk menu sedap2 tu,
btw mun,
26hb ni free x?
jom lepak kat critterland?? :)

mun said...

critterland???kat mana tue naa

nanonano said...

dkt dgn the mines,
jom ramai2 blogger gath kt sane,
rugi xjoin, na tringin nk jumpe mirza, jom lah, cuti deepavali tu :)

antalya said...

camne rasa menatang pepahat tu eh?? mcm siput sedut ker

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...