BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 14, 2011

:almari kasut selim melim idaman aku:

masih ingat kah korang dengan entry aku ini
hah aku takde lah mencari sangat pon kan
tapi kalau ada nak jugak aku tengok
masa tengah dok blogwalking kat blog
iheartorganizing....+_____+
aku jumpa lah satu entry tentang rak kasut tue
rupanya-rupanya die beli di ikea 

aku pon cer try buka ikea malaysia
yelah aku nak tengok gak harga kat sini
sebab harga kat sana macam affordable jugaklah

sekali aku serach terus keluar tau


sekali aku tengok harga almari selim tue terus rasa nak nanges
yeee almari cenggitu berharga  rm449...bagi aku mahal lah
sebab dengan harga mcm tue rasanya leh dapat almari tv
takpun almari dapur ke...tapi yelah ikea..IKEA lah katakan

maka impian hanyalah tinggal impian kecuali
KECUALI aku sanggup melabur untuk dapatkannya jugaaa..

3 comments:

nanonano said...

hahahah betul tu
aku nk beli rak kasut kat cavenzi yg sempoi gler tp 100 tu pun berkira2 even minat skalipun, huhuhuhu

mun said...

nanonano:hurm samelah kite na....nak kene pentingkan keperluan dulu baru beralih ke kehendak

armouris said...

info tentang rak kasut di SIHAT SELALU - Rahsia Mendapatkan Ruang Lebih Besar di Rak Kasut

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...