BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 21, 2011

:anak taknak minum susu guna botol:

pada sesiapa ada pengalaman uolls tolong aku jap
nie bukan perihal aku tapi perihal kawan aku


kawan aku nie dah nak naik keje hujung bulan nie
tapi masalahnya sekarang anak nya takmo minum guna botol
means susu ibu yang di letakkan dalam botol die takmo minum

soooo....nak buat macam-mana eik...???
please korang taolong kawan aku nieee

*entry ini diharap dapatlah membantu kawan aku itu

3 comments:

nanonano said...

aaaa ank member pun ade mslh gni gak hr tu
smpaikan member tu benti keje, tsk tskk..
adeii mintak dipermudahkan segala urusan dia,

sharEna said...

susah. try sudu jelah gtu. mmh payoh kalo anak xnk susu botol nie. sbb tu dr kecik kena biasakan jgk masa dlm 2 bln pantang tue....hurmm..

Ainul said...

dia guna puting apa? kalau blh bg tommee tippee, MAM atau NUK sbb puting dia seakan2 nipple kita.kalau blh susurh husband or org lain yg bagi.bkn kita.sbb baby mmg taknak kalau mak dia bg.yelah kan ada yg fresh.mula2 mmg susah.kita dl siap tawakal je.alhamdulillah dah lapo dia hisap cuma ambik masa la skt.ainul start try bg botol ms seminggu nk masuk keje je.awal2 taknak bg botol sbb kalau dh bg awal2 takut nanti dia taknak direct pulak.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...