BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 11, 2011

:maa kung...maa kung:

lately nie mirza tido agak lewat
 lately nie aku pergi keje dengan mata beruang
lately nie aku rasa belakang aku sangat sakit

laaaa ape banyak sangat lately nie
hehehe ekceli point aku kat sini
nak cite aku sekarang mengalami sakit belakang
yang agak kronik...kronik tapi takdelah 
sampai aku tak boleh bangun..boleh tapi sakit le

dan kemungkinan sakit belakang aku nie
disebabkan aku mendukung mirza
sudahle mirza kusss semangat
walupun berat hanya 9.7 kg je
tapi masyaallah....hanya aku yang tahu

entah kenapa mirza lately nie
suka sangat nak aku mendukung die
sekejap-sekejap nak dukung
maaa kung....maaa kung
sambil mendepakan tangan die ke arah aku
kalau aku tak jugak amik dan dukung die


haaa jawabnya dengar lah die menangis
satu taman leh dengar tau ekekek
okeh aku tipu jee..agak-agaklah nak tipu pon kan

haa cer korang tengok gambar kat atas tue
mirza tengah menangis menagih simpati 
supaya aku mendukung die +____+

sedih gile aku tengok die menangis
selalu aku biar die nangis dulu baru amik dukung
gile jahat aku kan...takde arr weyhh kadang2 aku 
tengah buat keje..so aku kene siapkan keje dulu
baru le aku boleh amik mirza dukung

7 comments:

aziyana said...

husna pun 'lately' mmg suke sngt la nk berdukung..patah pinggang doh

ღnFashyaღ said...

best kot nampak lagi tinggi. luas pandangan. kalo ayah husna ade, husna suka dukung dengan ayah dia, sebab ayah dia tinggi, mak dia petot. kihkihkih...

NURUL JAMIAN said...

raina pun sama skrg tido lewat jugak

sharEna said...

naurah pon sama..da makin beso makin nk berdukung pulak..payoh betol nak buat keje..hukhuk

nanonano said...

eh sama ngn mika,
kdang2 trfikir knape eh??
dlu ms baru2 dpt kaki
mmg xnk lsg kite dkung
now bile dh bsr
mcm manje mengada2 plak,
slalu nak berdkung??
ishkk

antalya said...

kalo mya sebut nk dukung tu NAK KOMM.hahahaha

afni+hafiz=dani said...

budak dah pandai jalan gitu la mun. da dapat kaki, lagi die nak berdukung ada la..ayoo

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...