BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 18, 2011

:budak 2 tahun di gilis 2 kenderaan di China:

kejam kejam kejam
budak 2 tahun di china di gilis 2 kenderaan 
dan seramai 18 orang yang lalu lalang hanya buat bodo
jeee seperti takde pape...ape nie mana sifat kemanusiaan kite

aku memang tak boleh terima lah berita cmnie
kalau di tengokkan semula video tue 
(aku malas nak tempek kat sini)
van tue tak laju pon..die boleh nampak budak tue
dah kene gilis tayar depan..kene lak gilis tayar blakang
pastu...orang lak lalu lalang macam takde pape
pastue datang lak sebuah lori ponn gilis budak tue...
weh korang tak nampak kee budak tue terbaring

lagi aku tak tahan orang lalu lalang tue
korang nie semua buta ke hape tak nampak
nasib ada makcik tolong tarik budak tue ke tepi
tapiii die hanya tolong tarik jeee
yang jumpa budak tue mak die sendiri...
weyh tolong lah die bukan anak kucing ke hape
aku menangis semalam tengok video tue
aku tahu ramai yang tengok kat berita tv3 kan
so ape pendapat korang....

2 comments:

ღnFashyaღ said...

Speechless. Sedih!

aziyana said...

baru semalam tgk video tuh,...rase mcm nk menangis..huhuhuhu xsanggup dh nk tgk

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...