BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, October 20, 2011

:nur umairah fitri nama adik mirza:

pagi tadi hujan lebat sangat
ingat nak tunggu dulu sampai hujan reda
tapii kan tunggu punya tunggu tak reda jugak
lagii lebat adelah..last-last aku redah jee hujan

sejak dua menjak nie asyik hujan jee kan
baju basuh pon tak berapa nak kering
camne aku tau tak kering eik???
sebab bile aku pegang baju2 tue rasa lembap

tido malam-malam pon bukak kipas no.1
dahle kipas paling low aku bukak
selimut pulak dengan comforter...
argh memang nyenyak lah tido..hehehe

eh ape aku nak cite sebenarnya nie eik
entahlah terasa macam otak tak berapa nak boleh pikir

sekarang nie bile malam jee mirza mesti pakai stokin
sebab ape tau..sebab kaki die sejuk....


macam ader lesung pipit je mirza nie


mama baring sini......mirza beralas kan turtle pemberian 
jiran sebelah rumah..yang suka sangat dengan mirza

maafkan rumah aku yang bersepah itu..mirza main segala benda
sofa pon di bawak turunnya...tikar ABC tue di tarik nye ke sana ke sini
nasible sekarang nie mirza sudah kurang main di meja makan...

sekali lagi tajuk takde kene mengena dengan entry ini...

*adik sepupu sebenarnya....anak buah aku yang pertama
nama umairah tue aku plan nak letak pada anak aku kalau perempaun
tapi tak dapatlah weiii...kenelah aku cari nama lain

1 comments:

rDnA said...

Ingatkn mirza nk dpt adik..hihihi

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...