BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 4, 2011

:5 sebab kenapa aku jarang makan fastfood:

kenapa aku jarang makan "FASTFOOD"

- pertama sekali aku tak nak gemok..
(urgh macam bagus jek eik...wek wek wek)
yelah makanan fast food nie banyak calories nyeee
takut tau aku tengok seme calories tue...
mau rasa nak muntah kan balik semuanya

- kedua aku nie jenis yang tak kenyang makan
fast food, kenyang untuk sejam dua tue boleh lah
pastu agagaga aku lapo balik....kene makan lain lak

- ketiga nya aku bukanlah peminat tegar 
makanan fastfood nie...means kalau makan pon takpe
tak makan pon takdelah nak meroyan nanges atas tilam

- keempat pulak adalah aku nak ngajo anak aku
supaya makan makanan berkhasiat...cmner nak ajar??
elakkan makan fastfood...sebab kalau aku makan
automatik mirza akan makan kan..mana ader masak2 nie

- kelima nye nak jaga kesihatan lah kan...sekarang
memang korang akan rasa tip top..takde sakit -sakit
cuba tunggu sepuluh tahun lagi...sakit jantung le..
kencing manis leee...itu lah ini lah....
so prevention is better than cure (wallah speaking jer)

*jarang bermakna bukan tak makan langsung leee



5 comments:

nanonano said...

sentap ai
sbb ni fav every weekend mesti kene carik, hahahaha
no wonder la gemokkkk

afni+hafiz=dani said...

wuuu afni dgn si hafiz plak gile fast food. esp mcd. tak sah kalo seminggu tak pegi sekali, dua..

sharEna said...

bagos mun..bagos...hehe

kite pon jarang da makan fastfood berbanding dulu sbb norah jugaklah..

now on weekends je kdg2 goreng nuggets or sosej bg dia..shud be ok la skali skala kan?

hehe..

Fadilah R. said...

bagus bagus. fastfood ni kalau xmkn langsung pun xpe. xrugi pun. kite pun jrg2 mkn. kalau teringin jeeee. hihihi.

aziyana said...

bagusnya kalo jadi macam mun ni..jg betul pemakanan :)

yana ni asala mudah sedap je masuk mulut..uwaaaa kolestrol ntah banyak mane la dlm abdan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...