BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, October 20, 2011

:niat nak membako terbantut sebab......

terliur terliur terliur terliur
itu jee yang aku boleh ungkapkan tau
sadis sebab memikirkan entah bile lah nak masuk tekak aku


tengok step-step nye senang
tengok bahan-bahan pon senang nak di cari

tapi sebabkan aku takde dua benda penting ini di rumah
maka niat untuk membako tue terpaksa lah di pendamkan dulu

nak tau tak ape dua benda penting tue

mixer(yang nie  brand kitchen aid betul ke aku eja nie)

dah ader mixer kene lah ada oven baru boleh bako-bako

hurmmm tapi kan....


kalau dapat macam nie pon dah ok sebenarnya...
janji ade daripada takde langsung...huhuhu
nantilah diusahakan jugak..dpt yang murah pon jadilah

ekceli kat rumah aku ada microwave oven tau
pemberian kawan waktu kawen dulu..tapi aku tak pasti leh bako ke tak

sebab aku selalu dok guna nak panaskan makanan
ataupun beli pizza frozen panaskan dalam tue sambil 
tengok cheeseeee nya meleleh-leleh...

8 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

SAMA....SAMA....TAK DER DUA BENDA TUE...

ღnFashyaღ said...

mixer kite ade, oven yang xde. kang ade yang aku kukus semua je kang.haha

Luv like this.... said...

haha..cpt dptkn di kedai2 berhampiran. y biasa2 pon ok jer jnji bole membako...ko hado puvlova bery bery strawberry??wakaka

Ann said...

kena beli ni sbb niat nak baking dh ada
:)

selamat mem-baking!

nanonano said...

mun, na kan semua pkai yg murah2,
mixer 49.90
oven pun harga xsmpai 100 :)

sharEna said...

2 benda nie nk beli next month..pastu nk beli dvd player lg utk naurah..haih...ade ke duit? T_T

Fadilah R. said...

hehehhe. beli yg murah je dulu pun takpe. kite pun exceli ade oven yg murah tu je kat rumah. tp kalau membaking kite pergi rumah mak tumpang mixer dgn oven dia. =P

aziyana said...

ala mun, yana punye oven biasa2 je, hadiah kawen..mixer pun bantai yg emak punye..dh berapa tahun dh umur mixer tu..asal boleh putar sudah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...