BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, February 9, 2011

:mampukah aku:

huh..mata berair coz malam tadi tido lewat 
gaara-gara tengok the biggest loser
akhirnya tracey kecundang jugak....

tapikan dier kurus okeh lepas kuar tue..
memang betul2 semangat nak kurus arr dier tue...
cumanya dier suka buat drama jek...

ok lupakan sebentar kisah tue...
arinie kan masa aku duk berblogwalking...
rata-rata blogger semua duk cakap pasal 
1st birthday party anak diorang


bile aku baca.....aku tengok deco-deco yang diorang buat dan
ade sesetengah tue siap ade tema lagi...huh aku jadi TERUJA
cantik wooo...sweet sangat tau....
 
ekceli hujung bulan depan mirza cukup setahun...
aku ade ingat nak organiza satu party...
takde ar besar-besaran, kecik jee...
tapi mampukah aku nak buat semuanya....????

6 comments:

nanonano said...

na xplan ape2 pun, tggl brape mmgu je lg..huhuhu

antalya said...

besday party ank sy nanti xde tema.tak grand.just simple je.ikutkan hati nk wat beria2 sehabes grand mungkin.tp bajet tak mencukupi.huhuuu.wat ala kadar ajer la jwbnya

sharEna said...

x dpt tgok BL sbb kad astro tertinggal kat johor...waaa..dah pos laju hari isnin masih x sampai..bongok punye pos laju...marah betol aku =(

mun, kite nak buat tp habi cam malas jer..hmmmmm =((

mun said...

nanonano:yeke....hehee...ke surprise na...

mun said...

antalya:yelahkan...buat ikut kemampuan kite sudah...hehehe...tak baik membazir

mun said...

sharena:hurm nama jek pos laju..tapi tak lju pon....
yeke???hubby kite pon sama

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...