BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, February 18, 2011

:pegang botol sendiri:

hye semua....+__+
arinie ari jumaat so aku pakai baju kurung
huh ape motip aku bagitahu korang pon aku tak tahu
yang aku tahu aku nak jugak bagitahu...hehehee

nie pulak si jantung hati saya
dier pegang botol sendiri bile minum air masak
mirza nie kalau bab minum air masak bergelen-gelen
hah aku tipu jek...takde arr bergelen-gelen pon..
kang boncit pulak perut anak teruna ai tau..


sekali minum adelah dlm 2oz gitu..
kalau dier haus sangat-sangat 4oz leh habis tau
cuma nya kan mirza nie MALAS nak pegang botol sendiri
bukan tak pandai..pandai tapi malas nak pegang

kalau kita pegang memang sampai habis arr dier minum
kalau kite bagi die pegang sendiri, die main2 gigit2 jek puting tue 
pastue sudahnya tak minum pon...habis sememeh...

 * budak memang malas eik nak pegang botol sendiri???

8 comments:

Luv like this.... said...

cmne nak kasi bb suka minum air kosong??klu qaid asik disembur kluar blik la..

mun said...

owh yeke..mun bg air masak sejak mirza lahir lagi..tp air yang di masak lah ye..kalau tak di masak kembung perut nanti...

nanonano said...

same cm hero na ar,
kalau dia betul2 haus,
pndai carik sdiri teguk,.
klu x, kite plak jd mangsa tlg pegang, huhuhu

NURUL said...

raina pulak mmg suka nak pegang sendiri kalau kita pegangkan dia nangis hehe

ღnFashyaღ said...

ala, cane nak bagi husna minum air masak nii?????waaaaaaa

mun said...

nanonano:nak bermanja kot na...

mun said...

nurul..laaa yeke nurul..terbaliklah pulak...ke anak laki nie malas skit...

mun said...

fashya:cuba bagi skit2...mun biasakan bagi dari mirza lahir lagi

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...