BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, February 22, 2011

:kacang penyebab jerawat??:

 hye morning semua
arinie pecah rekod diri sendiri
sebab ngam-ngam aku swap kul 8 pg
 awal kan korang aku datangkeje

ape ntah mimpi aku semalam
aku bangun macam besa
aku pegi keje macam besa
tapi sampai awal ke tempat keje

okeh sape suka makan kacang???
aku takdelah suka sangatkan...
tapi kalau ada depan mata aku makan jee

ada orang kata jangan makan kacang sebab
nanti kulit muka tumbuh jerawat...

hah betul ke statement nie...
korang rasa betul ke tidak??

sebab bagi aku kalau jerawat nak tumbuh
tumbuh jugak dier...tak leh di tahan-tahan lagiii.
hurm maka ape kaitan nya kacang dengan jerawat tue???

*entry nie tercetus bile nasi lemak yang aku makan pagi tadi ada kacang

8 comments:

nanonano said...

betui2
jgn slhkan kacang
na xley ade kacang time buat kije
mmg xjadi kije plok duk ngunyah
haha

sharEna said...

entoh la. ape kene mengena kacang dgn jerawat?

kite makan je kacang. bukan selalu pongg

yaya+frdz+auf said...

maybe kot. haha. yang pasti yaya tak suka kacang. :)

mun said...

nanonano:owh yeke..mun tak suka sgt kcg..letih nak mengunyah

mun said...

sharena:haah kan...mun pon tak tahu jugak

mun said...

yaya:leh geng arr...mun pon tak suka kacang...

J u l i a 。.゜✿ said...

mun..
ju dari dulu hmm macam allergy dengan kacang. makan kacang dua tiga biji..esok tumbuh jerawat besar2 kat muka.
atas orang jugak kot eh

mun said...

julia:yeke...owh betollah kot cuma tengok orang jek...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...