BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, February 17, 2011

:apabila kulit muka sudah mengerutu part 2:

ini sambungan daripada entry bahagian pertama
sape yang tak baca lagi leh klik di sini part1 

  kulit die sangat cantik..bikin aku jeles

selalunya lepas aku pakai face mask
aku akan cuci muka guna facial scrub
lepas scubbing muka, buang segala kotoran
aku cuci pulak muka guna foaming wash

selesai menscrubbing dan menfoaming
aku akan pakai toner
sebenarnya aku jarang pakai toner tau sebab
kulit muka aku jenis yang tak boleh pakai toner

sebab ape aku cakap tak boleh???
sebab kalau aku pakai hari-hari 
kulit muka aku akan naik merah dan berbintik2
oleh itu aku pakai bile perlu je...+__+

hurmm bila muka sudah bertoner
last skali jangan lupa pakai pelembab....
pelembab tue penting tau sebab tue kene pakai...

kulit muka aku bukanlah flawless sangat kan..
tapi aku saja je nak share dengan uolls semua.......
thanks banyak-banyak sebab sudi baca entry nie

2 comments:

nurul aziyana said...

rajinnya mun..
yana seingt2nya pkai scrub sblm kawen..hahahha..kalo dlu nk jumpa black head pun susah..skrg xpyh cakap..kui2 teruknya rasa

mun said...

nurul:hurm.bile rajin barulah buat..kalau tak takdenya...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...