BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, February 28, 2011

:penggunaan carseat mengikut umur:

hye semua gud morning +__+
hahaa..pagi-pagi lagi aku dah sajikan korang
dengan muka blurr anak bujang aku nie

muka mirza blurr sebab sedap-sedap tido
aku kejut bangun nak pegi rumah mak

arinie aku mau share dengan uolls semua
tentang penggunaan car seat mengikut umur
ekceli entry nie tercetus bile baca entry nanonano
aku cuma nak membantu puan na kite

aku tahu na mesti baca entry aku 
macam-mana aku tahu???haaahaaa
sebab na selalu nya akan tinggalkan jejak komen
thanks na sbb sudi baca entry merapu merapan mun

opsss sudah terbabas lah pulak
aku kalau cerite cepat jek nak menyimpang tau
ok mun cepat kembali ke pangkal jalan cerita sebenar

aku ada jumpa satu info nie tapi aku malas nak copy n paste...
(haaah ko tengok betapa malasnya aku)

maka nya korang kene la klik link nie carseat
untuk baca dengan lebih lanjut +__+

*mirza muka blurr..gambar pon blurr jugak...


4 comments:

nanonano said...

hahah
waaaaa smart ahh car seat mirza,
ensem cm tuan dia,
ehh dah mngadap depan eh..
nk try buat gtu gok ar, bru kaki xterkankang sandar kt seat kot :p

mun said...

haah senang skit na...nak drive ke hape..bagi dier tengok pemandangan...

Hidayati said...

Singgah sini sambil follow. Jemput join My Sleeping Angel Contest. Tak de Facebook pon tak pe. Just remark kat kat komen.

http://hidayatimohamed.blogspot.com/2011/02/my-sleeping-angel-contest.html

mun said...

hidayati:oh thanks coz follow....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...