BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, February 2, 2011

:sampul merah itu:

hyep semuanya...
arinie semangat jek bile nak datang keje...
hurmm sebab ape??korang nak tahu tak???
sebab pagi-pagi lagi dalam kepala nie dah pkr nak update ape

sungguh sungguh aku nie kan...
(ntah-ntah ko nak jadik blogger tegar kot mun..)
haiii sapelah aku nie kalau nak di bandingkan dengan redmummy tue
earning untuk bulan january jek dah berbelas riban...
haaaah itue belum korang kira setahun..beratus riban kot???
hurm..tapi kan tak mustahil tau...manalah tahu ader rezeki aku..

okeh rezeki yang itu insyaallah..kalau diberikan ALLAH aku terima ajek..
tapi harini mahu cerita rezeki yang semalam aku dapat..
esok chinese new year...memang aku tak meraikannya..
tapi yang bestnye aku dapat angpow dari company tau


hurmm memang tak banyak mana pown..
tapiii syukur alhamdulillah.....
sekurang-kurangnya dier ingt jugak kat staff bawahan dier

*kepochi ke xkepochi aku nie..tue pon nak cite..hahhaaa orang


3 comments:

sharEna said...

hoho..best dapat angpow..

xpernah pon dapat. eventho CEO cina, kedekut wehhh..huhuh

fikaryna said...

sikit ker banyk ker dapat kan..best2..:)

NURUL said...

dpt ang pow bestnya

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...