BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, February 25, 2011

:gripe water:

hye selamat pagi semua, arinie sudah jumaat tapi
perasaan aku tak macam selalu sebabnya
esok aku kene keje....huhuhuh :(

semalam mirza meragam..
sebab dia mengalami kembung perut
aku tak pasti kenapa dia boleh jadi macam tu
makan sudah..minum susu pon sudah

sudah jadi macam tu aku pun sapulah
minyak berubat nona roguy kt perut dan tapak kaki mirza
pastue aku letak satu sudu gripe water dalam air masak die
bagi die minum ....habis 4oz mirza minum tau....
lepas 15 minit mirza dah ok dan die pon tido

aku memang selalu bagi gripe water nie pada mirza


maklumlah kan budak tengah nak tumbuh gigi
pastue kadang-kadang di tambah dengan kembung perut
tentu meragam dan tido pon tak lena kan....
maka gripe water adalah penyelesaian terbaik...

3 comments:

antalya said...

gripe water ni mmg mujarab utk perut kembung

nanonano said...

owhh mmg kene spare 1 kt umah kot.

afni+hafiz=dani said...

memang bagus gripe water ni. senang kalo bdak kembung

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...